søndag den 3. april 2011

Stampartic konkurrence





Jeg er i rigtig scrappehumør i disse dage, det må være foråret der gør det. Jeg har fået lavet dette bidrag til Stampartic´s april konkurrence. Den var lidt sjov at lave og jeg er godt tilfreds med resultatet. Da jeg tog billedet var der masser af æg i æsken, men det er der ikke mere. Min søde familie så knap nok på min fine kreation :) de havde bare travlt med at spise æggene... Men jeg tror nu at den skal fyldes igen og gives til en sød scrapveninde som lægger hus til alle os scrapveninder hver tirsdag.
Jeg har brugt det skønne designpapir fra Maja design og billedet med den søde kylling er et digistempel som du finder her Kortet skulle holdes i gule farver + en farve mere efter eget valg og mit valg blev lilla. Jeg har farvelagt med promarkers.

God søndag til jer!
vh Karina

6 kommentarer:

Charlie sagde ...

Jamen så var det da godt der ikke findes spiseligt papir - for så havde de vel også ædt æsken og det havde været synd og skam for den er SÅ fin og sød. =0)

Karin sagde ...

Uhm.... lækker kurv ;-)Karina

Annette / aka sagde ...

Hvor er det bare en sød kurv. Og sødt stempel - såååå flot farvelagt.
Og sike da en uopdragen familie du har.......men du skal ikke tro, det samme ikke kunne være sket her....hihi.

LindaS sagde ...

Supersødt kort og rigtig god farvelægning.

Charlotte Ravn sagde ...

og den søde scrapveninde var så mig! :) og det er jeg rigtigt glad for Karina! Den er bare så super sød og det er du bestemt også! TAK! :)

EvasCrap sagde ...

Viken superfin påskkorg!!
Tack för ditt bidrag till vår tävling!
Eva / StampARTic