fredag den 15. april 2011

Kort til svigermor



Så fik jeg lavet et kort til min søde svigermor der fyldte 70 år i går. Hun læser mange bøger så jeg lavede også et bogmærke til hende.

Jeg havde også selv fødselsdag i går og jeg havde lavet en lang ønskeseddel til min mand med en masse scrapønsker. Men jeg skrev den alt for sent til at han kunne nå at bestille det og få det hjem med posten, så han fandt ud af at Unik scrap ligger tæt ved Horsens, hvor han arbejder. Så han kontaktede dem og fik dem til at åbne butikken og så viste han hende min ønskeseddel og sagde at han skulle ha det der stod der. Kan man ønske sig nogen bedre mand??? Nej vel!!! Så det blev til scrappapir, Nestabilities, blomster og et nyt scrapunderlag. Jeg blev så glad fordi han havde gjort så meget ud af det.

God weekend til jer!

vh Karina

2 kommentarer:

Karin sagde ...

Tillykke med fødselsdagen i går Karina :-))
Det er da en mand af den rigtige slags du har.... dejligt når han kan ta et godt "initiv" ;-)

Dorthe sagde ...

Øj et lækkert kort og bogmærke du har lavet til din svigermor. Og så STORT Tillykke med Fødselsdagen til dig. Hvor dejligt med sådan en sød og betænksom mand! Du ER da heldig - Rigtig god weekend.