fredag den 25. februar 2011

Kortmester på Scrapsisters

Først viser jeg lige det kort jeg har lavet til en 75 års fødselsdag som vi skal til på søndag. Jeg har lånt et stempel hos Charlotte. Papiret er fra stampin up. Det sorte net ved jeg faktisk ikke rigtig hvad er , det var bare noget jeg fandt og tænkte at det måtte kunne bruges til scrap. Jeg synes at det passer godt til herre kort da det godt må være lidt råt.




Så er der kortmester konkurrence på Scrapsisters og det måtte jeg bare være med til så her har jeg lavet et kort i vintage stil. Der skulle bruges min. 2 stempler og min. 2 blomster.

God weekend til alle

vh Karina

5 kommentarer:

Cecille sagde ...

Hvor er de flotte begge kort - jeg er jo altid glad for mandekort, da jeg har 4 af slagsen herhjemme, så alt bliver jo lidt blåt og grønt og derfor er det rart med ny inspiration.

Glæder mig til at se mere fra kortmester :-)

Lone Krieger sagde ...

To dejlige kort. Kan især godt lide den lille detalje nede i venstre hjørne på herre-kortet, med opbukket af papiret til et kig på papiret bagved. Nr. 2 kort er rigtig sødt og romantisk ;o)
Rigtig god weekend.

LindaS sagde ...

Super mandekort. Flot bidrag til konkurrencen, er især vild med blomsterne. Held og lykke

Dorthe sagde ...

For et par lækre kort du har lavet! Jeg når ikke at deltage i konkurrencen - men pyt!
Der er en lille "tanke" til dig på min blog! Bare fordi! Rigtig god weekend.

Charlie sagde ...

MUMS de er lækre begge to. Perfekt herrekort og sødt vintagekort. GOD søndag herfra. =0)