tirsdag den 30. april 2013

Art journaling

Så er det allerede tid til udfordring nr. 85 på 


Denne gang:

Alt er lov

mit bidrag:

Jeg har forsøgt mig med Art Journaling denne gang. Jeg har limet 3 sider sammen og lagt gesso på. Sværtet med blå sværte øverst og nederst har jeg brugt glimmer mist "English Ivy"  Digi stempel er fra Kenny K. " Socialite" farvelagt med promarkers. Ellers har jeg stemplet med peg stempler : mariehøns, fugle og røde roser. 


Jeg synes faktisk det er lidt sjovt at prøve. Jeg har lavet en side mere i bogen som i må se en anden gang. Ha en god dag jeg må hellere se at komme på arbejde!

vh Karina



3 kommentarer:

Annette sagde ...

Det er blevet rigtig fint.
Og det er da noget nyt og spændende du har gang i der.
Men det kan du selvfølgelig også.....

laj sagde ...

Er du gal det er flot whau!!!!!

Var ellers på jagt på begge dine blog, for at se kagerne du har bagt idag ;-)

God weekend

Kjersti sagde ...

Så flott AJ, moro med litt nytt!
Ha en fin dag!
klem fra Kjersti:)