søndag den 17. februar 2013

Kort O Mania!

Så er jeg hjemvendt fra skiferie i Østrig. Østrig er vel nok et smukt land med alle bjergene osv. Vi har haft det rigtig rigtig hyggeligt men jeg bliver aldrig vild med at stå på ski. Jeg gør det, men jeg føler at det er med livet som indsats hver gang jeg kæmper mig ned ad en af de røde løjper. Min mand og børn er selvfølgelig vildt gode til det, heldigvis. Nå men nu til det vigtigste i dette indlæg:




 Kort O Mania:

Udfordring nr. 80


Herre-kort


Her er mit bidrag


Mønsterpapiret er fra min reste bunke. Bilen er fra Graphic 45. De 

små tekster er fra Tim Holtz "Idea-ology" Metalpynt ur fra 

Korthobby.no

Se på Kort O Manias blog hvad de andre designere har lavet og hvilke sponsere der er denne gang.

Skriv endelig hvis i har oplevet noget spændende i vinterferien eller læg bare en lille kommentar det er altid så fedt at høre fra jer andre derude i blogland!

vh. Karina

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hejsa.
Velkommen hjem. Jeg har aldrig stået på ski, og er sikker på jeg vil have det som dig: med livet som indsats.
Så er jeg bedre til at ligge ved poolen og drikke cola.
Vi har bare hygget i denne uge, og det har været rigtig dejligt.
Vi ses snart.
Jeanette

Kjersti sagde ...

For et lekkert herrekort Karina, flotte detaljer og så fine farger du har brukt!
Ønsker deg ei fin uke!
Klem fra Kjersti:)