fredag den 16. april 2010

bonusopgave uge 15

Jeg har ikke fået lavet så meget de sidste par dage da jeg har haft fødselsdag og jeg har fået et rigtig fedt kamera af min søde mand. Et sony spejlrefleks kamera. Så nu er jeg lige ved at finde ud af hvordan det fungerer. Dette kort er ikke fotograferet med mit nye kamera for jeg skal lige finde ud af at forandre billedet til 512 kb så jeg kan oploade på scrapsisters. Så indtil videre må jeg bruge mit gamle kamera.
Her har jeg lavet bonusopgaven uge 15 med taknik nr 5 , hvor teknikken er at embosse og på mit kort er det teksten der er embosset.

2 kommentarer:

Maria Krumbaek sagde ...

flot kort og skønt hapbee stempel :)

Charlie sagde ...

FINT og sjovt kort og TAK fordi du er blevet fast læser hos mig - håber du finder ting du kan lide når du får set dig omkring.